Friday, May 16, 2008

Maju Perak Di Bawah Pakatan Rakyat!!!


Oleh KTB

Menurut sumber orang kuat Pas Parit terdapat cubaan membeli MB Perak Dato' Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin agar melompat ke Umno di awal perlantikkannya sejurus mengangkat sumpah yang lalu.Jumlah tawaran meningkat dari RM 10 juta,up lagi ke RM 15 juta sehingga mencecah RM 60 juta.

Disamping itu juga diserta tawaran mengekalkan jawatan Menteri Besar.Keimanan dan ketakwaan Menteri Besar kita mengatasi segala.Pimpinan sebeginilah yang kita perlu kekalkan dan di contohi oleh lain Ahli Parlimen serta Adun Pakatan Rakyat tanpa mengira agama dan bangsa!!Tuduhan Pakatan Rakyat akan membeli Ahli Parlimen BN adalah cubaan mengalihkan isu.Di belakang takbir BN yang cuba merasuah.Baling batu sembunyi tangan adalah amalan BN selama ini.Usaha pihak tidak bertanggungjawab menelefon beberapa masjid ke beberapa daerah megatakan MB akan solat Jumaat di kawasan terbabit.Hari Jumaat yang sama 5 daerah serentak!!!Satu tindakan cuba mengaibkan imej Menteri Besar kita sedangkan beliau sendiri tidak mengetahui hujung pangkalnya isu terbabit.

Oleh itu semua penyokong Pakatan Rakyat jangan terpedaya dengan adu domba pihak media pro BN.Mari kita menyahut seruan 5 MB Pakatan Rakyat memulaukan Utusan Meloyeeee!!!!Takbir!!!

1 comment:

yai72 said...

Diharapkan PRU ke 13 nanti pakatan Rakyat dapat mengekalkan kemenangan dan dapat menawan tempat2 lain yg sekarang ni dibawah naungan BN. takbirrrr......

Linkwithin