Tuesday, February 5, 2013

CAI UMNO HINA PAS DAN BERHARAP EDITOR TBO MATI SAKIT JANTUNG...ajal ditangan Tuhan..Bukan Sebab Gopahan Cai Umnuuu..

Dipetik Dari FB Botaonline

Faizal Lentin kalau jadi katak x pe...jagn sampai jadi ibilis dan syataian.....PAS Pegikut anak setan

Telok Bakong ate mun sesat haramkan le...
12 minutes ago · Like

Faizal Lentin insaf lah wahai kawan yang berada disana.....biala myerati PAS Parti Ajaran Syaitan......pasti allah sgup di jual...insafff
12 minutes ago · Like

Telok Bakong siapa yg jual...bukan Najib sendiri yg sign surat bagi kristian sabah dan sarawak guna kalimah Allah dalam bible he he
10 minutes ago · Edited · Like

Telok Bakong siap ade penasihat agama,,mufti..JAKIM n so on..wala wey
8 minutes ago · Like

Faizal Lentin ulama yang kononya hebat dalam PAS itu apa gunanya...opppp terlupa ulama yang ada dalam PAS semua meyebar ajaran Syaitan...
8 minutes ago · Like

Telok Bakong he he..ape le kamu yop..kala ulama UMNO pun najib persetankan...xkan die nak dengor pandangan ulama PAS..ate mun sesat haramkan le yop
6 minutes ago · Like

Faizal Lentin budak TBO yang sakit jantunh tu dah mapus ke
6 minutes ago · Like

Telok Bakong he he...bagusnye bahase..sakit mati itu takdir Allah..entah2 esok luse mike ...mane tau kan..solat asor pukui berape yop
5 minutes ago · Like

 Faizal Lentin mati2 di mana pun mati....cuma bertanya je suapaya jgn celupar sgt orang tu....maklum le ada peyakit sakit jantung banyak kan bertaubat je
4 minutes ago · Like

Telok Bakong nak mati bukan kire sakit yg segor bugor pun mati juge.

Faizal Lentin buat apa dengot ulama dari PAS Parti ajaran setan.....degan mika pun kena hati2 maklumle bergabung dengan syatinn....

-END-

Msinc-Selagi Hayat Dikandung Badan,Akan Ku Terus Perjuangan.Mungkin Hikmah disebalik kejadian itu ialah untuk membenarkan saya meneruskan perjuangan ini.Bak kata Mat Nyum..jangan ingat pokok yang dipanah dik litor tu akan cepat tumbang..silap silap pokok yang segor akan terbongkang..tercabut akar umbi.

note - TBO yang berbahas itu bukanlah saya.Beliau salah seorang moderator TBO.Saya tidak pernah pun mengunakan akaun FB TBO.

10 comments:

gua melayu beb said...

dia ingt dia tk tumpo yop!Tu pasai dia ckp mcm tu.Dh jd mcm Azazil pulak dia,dok mendoa kn agar malaikat2 yg lain tidak derhaka kpd Allah Taala terlupa utk mendoa kn utk diri dia sndri!

GeloraHatiMuda said...

wakaka.. yob, lu hebat. kalau gua yang debat dengan macai tu bermacam dotdot gua taji dia. Tapi lu cool. tahniah

Yong said...

Salam TBO

Sabor Yob. Macam2 dugaan dalam perjuangan. Memang gitu demer. Kita pulok disuruh insaf. Kehe demer yang tak betui.

Anonymous said...

bro, faizal lentin ni faizal ketua amk pkr yg lompat masuk umno. sekarang jadi barua umno ceramah merata ceruk kampung diupah umno utk tabur fitnah

Anonymous said...

terus kan perjuangan unkel.....yob letin ni pokit dia x penuh lagi sebabtu dia jadi cai UmNOOOO...

Anonymous said...

orang gila dunia ni.. bagi dia, mati tu padan muka... padahal mati tu pasti... nabi yang tak berdosa tu pun mati... ni kan orang biasa..
bingai nye budak...

pas tu bila menang dia ingat itu pasal dia betul...

lupa agaknya, menang itu ujian yang paling besar...
perjuangan Islam ni, kalah itu lebih kepada rahmat, kerana kita kalah, kita akan terus berjuang demi Allah... tapi kalau kita menang, kadang perjuangan kita akan berhenti, kita akan jadik lalai dan lupa, lebih teruk kita akan jugak jadik gila dunia, sampai lupa tuhan...

Allah tak tanya, kenapa ko tak menang, Allah cuma tanya kenapa ko tak lawan kebatilan, kezaliman...
menang kalah itu semua ketentuan Allah...

adakala Islam kalah, ada kala Islam menang, tapi dalam perjuangan Islam, kalah menang, kita tetap menang akhirnya...

mati dalam perjuangan itu lebih baik dari mati dalam mabuk kemenangan, sampai lupa tuhan...

Anonymous said...

itu faizal mmg x leh pakai. . aku kenal sgt dia tu camana jgn di layan si katak tu

Telok Bakong said...

Terima kasih semua atas kata kata perangsang.Sebagai jentera pilihanraya DUN Bota,kami sememangnya telah diugut oleh pihak pihak tertentu yakni akan dibongkar segala keburukan keburukan kami.Sehingga Calun ,Ustaz Zulkifly telah dituduh sebagai Ustaz Penipu.Sebenarnya kami sudah agak bersedia menerima kecaman kecaman sebegini.Tujuan saya post kan thread FB ini adalah untuk membongkarkan wajah sebenar mereka.Salam Perjuangan Dari Saya Buat Sahabat Sahabat.

Mamamat said...

Kesian nasib si Fezal tu .. ameno menang dia tumpo, ameno tumpo lagile dia tumpo

Telok Bakong said...

Dia akan jadi seperti Buang didalam filem Sarjan Hassan..

Linkwithin