Tuesday, December 4, 2012

Terbaru...! Ceramah Dato Seri Nizar Jamaludin Di Kg Durian Kudung


Ceramah Dato Seri Nizar Jamaludin Di Kg Durian Kudung

                     Tarikh : 5 Disember 2012

                     Tempat : Kg Durian Kudung Bota Kanan Perak

                     Masa    :  9.00 malam

Penceramah : Ustaz Zulkifli Ibrahim
                      Dato Seri Nizar Jamaluddin

Dijangkakan Dato Seri Nizar akan mengadakan tayangan video ngetop "Yeop Pashior" dan video sensasi Rosmah Mansor "Aku Anak Kampong Yang Tiada Apa Apa"....nantikan kome...mesti ngekik..ngulin gulin kome nengok video ni..ha..ha..

Semua dijemput hadir untuk mendengar sendiri amanat pemimpin semperna PRU 13 yang bakal berlangsung pada bila bila masa sahaja sekarang.Ikuti ulasan isu isu terkini hasil dari Persidangan Agung Umno.

Kepada semua AMK Cabang Parit,Anda diharap dapat menghadirkan diri untuk gotong royong dipetang hari berkenaan-Pesanan daripada Husin Ketua AMK Cabang Parit.


msinc-menunggu anda disane..sanee..saneeee....

5 comments:

Anonymous said...

rancuk betoi le kome ni teluk bakung kata ada video nizar kome pun dah panda kencing rupa umno

Telok Bakong said...

Anda paham ke tak ape yang dimaksudkan dalam artikel?..apa yang kencingnya..dalam artikel menyatakan Dato Seri Nizar berkemungkinan nak menayangkan video yeop pashior dan klip rosmah mansor di Putrajaya..so kalau tak percaya video itu benar benar ada..jom pegi ceramah ..kita tengok sendiri..aku pun tak berape paham apa yang kamu maksudkan...kencing..kencing tak main ler...umno memang panda..ha..ha..

Anonymous said...

Nizar jamaludin budak cakap tak boleh pakai..

Anonymous said...

Nizar jamaludin budak cakap tak boleh pakai..

Telok Bakong said...

kita tak boleh dengar cakap sebelah pihak sahaja..jom kita dengar sendiri penjelasan beliau..jumpa malam ini..tak kenal maka tak cinta..biasalah umno akan kata macam macam kepada musuhnya...tak percaya? cuba tengok Himpunan Agung Umno...

Linkwithin