Tuesday, August 11, 2015

Ku Nan sindir yang gagal dan yang cemburu


 

Tun Dr Mahathir Mohamad sebenarnya cemburu melihat kejayaan Malaysia hari ini, kata Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

Tengku Adnan membangkitkan dakwaan segelintir pihak yang cuma melemahkan negara dan menyebabkan krisis tanggapan orang ramai.

"Mereka adalah orang yang gagal dapatkan apa yang mereka mahu," katanya yang lebih dikenali sebagai Ku Nan.

"Seorang daripada mereka mahu menjadi perdana menteri tetapi gagal.

“Seorang lagi sudah menjadi perdana menteri tetapi sering cemburu dengan kejayaan yang kita capai hari ini," katanya yang tidak menyebut nama secara langsung.

Beliau dipercayai merujuk kepada bekas ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Mahathir, perdana menteri paling lama dalam sejarah Malaysia.(Malaysia Kini)


Msinc-Bila orang Umno berkata kata memang tak guna otak..bebal memanjang..ha..ha..ha..

6 comments:

Anonymous said...

Gilo ko apo?Mahathir yg bangunkan mesia ni,jibby baru jd pm bolum ado apo2 jaso hanya meneruskan kelangsungan pmbangunan mahathir.. jibby baru jd pm tahap 'pampers',tu pun dah kelam kabut nk selosai masalah politik sbb x pandai brpolitik..penyakit sendiri yg carik..hidup che det...

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

لمار للتسويق الالكتروني said...

شركة المثالية للتنظيف بالخبر

شركة المثالية للتنظيف بالجبيل

شركة تنظيف كنب بالجبيل

لمار للتسويق الالكتروني said...

شركة تنظيف مجالس بالجبيل

شركة تنظيف مكافحة نمل أبيض بالدمام

شركة تنظيف بالقطيف

لمار للتسويق الالكتروني said...

شركة تنظيف في الدمام

شركة تنظيف بالجبيل
شركة مكافحة بق الفراش بالدمام

Linkwithin