Wednesday, March 20, 2013

Pas DUN Belanja Semakin Mengancam Dan Meresahkan

"SELAMAT TINGGAL UMNO...PAS PILIHAN KAMI".
Kerja Kerja Menaikkan Bendera Dilakukan Dengan Hati Yang Ikhlas
           Semalam TBO telah mengadakan lawatan kekawasan DUN Belanja dengan tujuan untuk meninjau perkembangan kempen PR terutamanya dari Parti Pas.Sepanjang perjalanan TBO telah berjaya merakam beberapa gambar yang menarik untuk tatapan anda.

Zaharin Sedang Test Mic..Bukan Nak Karaoke..Tau
            Ketika melalui penempatan kaum Cina di Kampung Parit Raja,kelihatan beberapa orang penduduk Cina bekerjasama menaikkan bendera PAS diluar kawasan perumahan mereka sebagai bukti sokongan Kaum Cina Parit tidak berbelah bahagi kepada Pakatan Rakyat.Malangnya gambar ini tidak sempat dirakamkan.

Penyokong Yang Bersemangat..Siap Kibar Bendera lagi..
           TBO juga telah sempat singgah di Bilik Gerakan Kg Tua Belanja dan kami telah dilayan dengan baik dan mesra oleh semua petugas disana.Mereka telah juga sempat menjemput kami dan juga seluruh penyokong PR supaya hadir ke Majlis Kenduri Rakyat Bersama Timbalan Presiden Pas Tuan Haji Mohd Sabu malam ini 17hb Mac 2013.

           Melihatkan kegigihan mereka,TBO merasa kagum dengan gerak kerja dan iltizam untuk mengangkat PR sehingga ke Putra Jaya.Apa yang pasti mereka telah berjaya mengaktifkan bilik gerakan tersebut sepanjang hari sehingga pukul 4.00 pagi!!.Syabas diucapkan.

           Mereka juga turut menawarkan pertolongan kepada Jentera Pilihanraya DUN Bota sekira nya kekurangan tenaga kerja dan mempunyai masalah masalah di Kawasan Bota.dari maklum balas dari gerak kerja Cawangan ini,mereka berkeyakinan PR akan memenangi pilihanraya yang akan datang berdasarkan gerakkerja yang berterusan,sokongan rakyat,isu isu yang dikemukakan dan termasuk juga sabotaj sabotaj yang dilakukan kepada PR telah banyak menyedarkan rakyat.

         Pada malam hari pula,TBO telah sempat menghadiri ceramah umum dan kenduri rakyat anjuran PAS Cawangan Kg Sadang Parit.Antara penceramah ialah YB Idham Lim,Ustaz Zulkifly Ibrahim,Ustaz Ismi dan Dr Najihah Ahmad.


No comments:

Linkwithin