Sunday, January 25, 2009

ADUN Bota dari Umno sertai PKR ,Umno Parit Terkedu!!!Wakahkaha




Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bota di Perak, Datuk Nasarudin Hashim menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) berkuat kuasa hari ini.

Ia diumumkan oleh Ketua Umum Pakatan Rakyat dan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada sidang media di ibu pejabat parti itu dekat sini pukul 2.30 petang tadi.

Ini adalah perkembangan yang mengejutkan Umno Parit yang semakin parah.Beberapa bulan lalu TBO telah menghidu berita ini namun dikala itu pengumuan rasmi belum di buat walaupun ianya keluar dari mulut rasmi yang punya badan.

Bagi pengundi yang mengundi beliau ketika PRU ke 12 tempohari marilah bersama-sama mengiringi menyertai Pakatan Rakyat demi masa depan yang lebih bermakna.Apa komen Umno Parit?Elok berhijrah beramai -ramai dan kami sentiasa mengalu-galukan kalian.Kita nantikan pendapat Dato Zaim(Adun Belanja) dan Ustat Nizar(Parlimen Parit) mengenai perkembangan terbaru ini.

Perubahan positif ini diharapkan akan berlanjutan terhadap ADUN dan Ahli Parlimen BN dan juga ahli parti komponen BN agar dapat membuat keputusan berdasarkan kepentingan rakyat.Rakyat Perak amnya sudah bosan dengan sandiwara Umno dan BN.Pengumunan Zahid Hamidi tempohari menolak pilihan rakyat dan tidak menghormati demokrasi mendapat reaksi negatif dari majoriti rakyat Perak.Itulah politik yang di perjuangkan oleh BN.

Namun begitu nasihat untuk kita semua,tinggalkan perangai Umno jikalau masuk ke Pakatan Rakyat.Berhijrahlah demi rakyat ,bukan mengejar kepentingan peribadi.

TBO mengucapkan tahniah buat ADUN Bota Datuk Nasarudin Hashim dan sedia berkhidmat untuk rakyat Bota.Keme TBO kalau tak betui keme negor.Jangan marah kelak,kalau negor tu tandanya sayang.Moh kome yang dalam Umno tu ape di pikiorkan lagi,jom nobang ke PKR atau PAS.Kome pun tau Umno Parit penuh dengan rasuah,yang menang pemilihan tu semuanye nabor duit kalau tak rentikan ler nak menang...BPR minta siasat ler lekaih...


No comments:

Linkwithin