Sunday, December 9, 2012

Tolong..Tolong..Polis...Pegi Cari Pemuda Ini..!!!!..Seborrrkan Kome


 Video menunjukkan seorang pemuda memakai helmet dari arah penyokong UMNO meluru ke arah petugas Pakatan Rakyat dan menikam salah seorang petugas Pakatan Rakyat menggunakan kerambit kemudian ditarik kebelakang oleh Penyokong UMNO.
 

Saiz Teks: A A A

Ceroboh tapak ceramah suatu kesalahan – Musa Hassan

(Sidiqin Omar)
SHAH ALAM 6 DIS: Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan menyifatkan serangan samseng Umno yang diketuai Pemuda Umno Gombak, Datuk Megat Zulkarnain Omardin sebagai suatu bentuk pencerobohan.
“Apabila ada satu pihak menceroboh masuk, tugas polis ialah jangan sampai ada pertumbahan darah.  Kalau nampak dia  masuk, jangan benarkan,” katanya tanpa menyebut Pemuda Umno pada forum ‘Wacana Sinar Harian: Politik Samseng Di Mana Maruah Kita’  hari ini.

Jangan salah guna ilmu silat – Pengasas Silat Pusaka Gayong

(Sidiqin Omar)
KUALA LUMPUR 9 DIS: Orang yang menyalah guna ilmu persilatan akan dilaknat ikrar yang dilafazkannya, kata pengasas Pertubuhan Silat Pusaka Gayong Malaysia, Cikgu Abdul Majid Mat Isa.
“Pesilat sentiasa berwuduk, baca ayat surah at-Taubah dan bersumpah laknat. Sebab itu tak boleh tunjuk lagak.
“Ilmu silat ada pantang-larangnya. Kalau berlagak, kita tak selamat. Allah yang akan balas,” katanya kepada Keadilan Daily.

 

 Msinc TBO-Mari kita kenal pasti pemuda ini betul betul,sesiapa yang ada maklumat mengenai pemuda ini,sila lah beritahu pihak berkenaan.Kita pastikan beliau dan parti beliau dapat balasan yang setimpal.Rakan rakan blogger...tolong sebarkan...

sumber Manjung Mari

2 comments:

Anonymous said...

Poils da cari tp x jmpa. Silat ni blh ada jurus lesap diri. Cb cari kat rumah urut!

Telok Bakong said...

ha..ha..ha..kalau polis tak leh cari..kita suruh rela cari..kalau rela tak leh cari..kita suruh JKK cari..he..he

Linkwithin