Tuesday, May 12, 2009

Mr Nice kembali bertugas , The Pirates of Pangkor Islands ' lemas ' .


kelulut@telokbakong.com

12.05.09

Tepat jam 7.31 pagi tadi Menteri Besar Perak yang sah telah melangkah masuk kepejabat dibangunan SUK .Beliau masuk bersama 8 orang Exco untuk memulakan tugas yang selama yang diganggu oleh 'penyangak politik ' Perak.

Kelmarin 11.05.09 Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur memutuskan bahawa Nizar adalah Menteri Besar yang sah.

Dengan keputusan itu, persoalan mengenai siapakah Menteri Besar yang sah - antara Nizar dan Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, yang menyebabkan negeri itu dilanda krisis politik sejak Februari lalu akhirnya terjawab.

Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Abdul Aziz Abd Rahim memutuskan bahawa Nizar tidak mengosongkan jawatan Menteri Besar kerana beliau tidak kehilangan kepercayaan majoriti anggota DUN.


Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini menggantung tugas Setiausaha Kerajaan Negeri Perak, Dato' Dr. Abdul Rahman Hashim dan Setiausaha Kewangan Negeri, Datuk Jamalludin Al Amini Ahmad berkuat kuasa serta merta.

Mohammad Nizar turut menggantung tugas Penasihat Undang-undang Negeri, Datuk Ahmad Kamal Md Shahid berkuat kuasa serta merta sebaik sahaja Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengisytiharkan beliau sebagai Menteri Besar Perak yang sah.

Mereka yang digantung ini adalah dipercayai telah bersekongkol dengan ' penyangak politik' Perak yang diketuai oleh The Pirates of Pangkor Islands .

Ketika ini Mr Nice sedang memohon perkenan untuk mengadap Sultan Perak .Mengharap perkenan agar Tuanku membubarkan DUN .Demi kepentingan rakyat negeri Perak .

Dengar khabarnya Ketua segala Penyangak Politik akan memfailkan rayuan .

Biarlah, yang pasti mereka akan dihukum oleh kebangkitan rakyat .

www.telokbakong.com

www.telokbakong.blogspot.com

2 comments:

Skuad Peninjau said...

Best la lagu blues telok bakong tu..
tman nak download lagu tu, ader ke linknye??
teringat zaman kecik dulu kat bote kanan..

Telok Bakong said...

http://files1.mailboxdrive.com/mp3s-new/r/realmetal2005@yahoo.com/892943.mp3 lin lagu blues telok bakong

Linkwithin