Tuesday, February 17, 2009

Program Lawatan MB Pakatan Rakyat Dato Seri Ir Mohammad Nizar Ke Parlimen Parit


Ketika Perhimpunan Rakyat Di Jelapang


Pada 16hb Feb 2009 telah berlangsung mesyuarat di Dewan Mubarak Bota Kanan untuk merangka dan mengkoodinasikan program lawatan Menteri Besar ke kawasan Parlimen Parit.Mesyuarat tersebut dihadiri oleh YDP Pas Parit Ustaz Hasan Johar,Ketua Keadilan Parit, Y.B Usaili Alias,Ustaz Ismi,Saudara Faizal Affendi Ketua Angkatan Muda KeAdilan Parit ,Dr Najihah Ketua Muslimah ,Cikgu Razak serta berapa pemimpin Pakatan Rakyat yang lain.Mesyuarat telah dipengerusikan oleh Cikgu Razak dan Cikgu Rapai Kasimi.
Menteri Besar Perak yang sah dijangkakan akan membuat lawatan disekitar Perak Tengah pada 22hb Feb 2009 (Ahad) Aturcara program ini akan bermula pada pukul 3.00 petang dengan Majlis Minum Petang Bersama Rakyat di Dewan MDPT Parit. Majlis berkenaan adalah anjuran bersama Penyelia DUN Belanja,MTD Belanja dan DMP. Ianya akan diikuti dangan solat asar bersama rakyat di Masjid Besar Parit. Dato Seri dijadualkan akan bertemu rakyat untuk beramah tamah di Pekan Sehari Titi Gantong pada pukul 5.15 petang. Sekali lagi MB akan diraikan dengan Jamuan Minum petang dan dialog bersama rakyat yang akan diadakan bertempat di Taman Indera Barat. Majlis ini adalah diatas anjuran penduduk Taman Indera Barat.
Seterusnya Dato Seri akan menunaikan solat maghrib bersama penduduk Lambor Kanan di Masjid Lambor.Beliau juga dijangkaan akan menyampaikan tazkirah selepas solat.Program di Lambor Kanan ini adalah dibawah kelolaan Cikgu Alang Shaari.Penduduk dikawasan sekitar diseru agar dapat datang beramai ramai untuk bersolat bersama MB di Masjid berkenaan. Sesunguhnya kehadiran MB ke Kg Lambor Kanan ini sememangnya dinanti nantikan oleh rakyat yang begitu menyanjungi kepimpinan beliau.Rangka lawatan berterusan dengan solat maghrib di Masjid Jamek Bota Kanan dibawah kelolaan JKK Kg Selat.Sepanjang Program lawatan MB ini, ianya akan akan mendapat khidmat dari Angkatan Muda Pakatan Rakyat yang terdiri dari skuad Unit Amal dan AMK dalam menjaga hal ehwal keselamatan dan lalulintas.Pasukan elit dari Pakatan Rakyat ini akan bersiap sedia dan berkhidmat dengan penuh dedikasi bagi memastikan program lawatan ini berjalan dengan lancar dan teratur mengikut jadual. Kepada penduduk tempatan dan luar,gunakanlah kesempatan yang baik ini untuk mengenali dengan lebih dekat lagi pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat Perak ini.


Msinc- begitu teruja menerima kunjungan MB…

KTB - Sebarang kemungkinan akan terjadi,moga kunjungan MB ke Parit dan Bota Kanan menjadi realiti.

3 comments:

tokmat-perak said...

nengok pun teman getik, udah le durhaker pd sultan perak, jadi bangsat ngan barua DAP pulak...haaaa, elok bebenor le tu...

Amri Mat Saaid said...

udah ler tu tokmat kome pun ponah dulu dan kini dan selamenye jadi barua kpd cine gerakan dan MCA ha ha

Amri Mat Saaid said...

GHazali jawi derhake,anuar muse derhake,berahim ali derhake, tun m derhake jgn le mike lupe tokmat-perak

Linkwithin