Thursday, November 6, 2008

Kemenangan Obama cara Yahudi memujuk dunia



Obama telah menawan White House didalam pilihanraya Presiden AS yang ke 44.Leluhur beliau berasal dari Kenya di sebelah bapanya.Kini beliau dianggap individu paling popular .

Personalitinya yang menarik membuatkan rakyat Amerika terpukau disamping kepetahannya berpidato.Berbanding dengan lawan McCain yang agak berusia dan akibat dibayangi imej George Bush yang kaki perang membuatkan Parti Republikan itu
tersungkur.

Keputusan pilihanraya sudah muktamad, kini dunia menanti kesan daripada pemilihan rakyat Amerika .Apakah benar " CHANGE HAS BEEN COME" atau sekadar bertukar warna tetapi isinya masih sama ?. Ini sesuatu yang belum pasti .

Yang jelas Yahudi melalui pelobi - pelobinya adalah pemain 'catur ' dalam setiap langkah dan ucap penghuni nombor satu White House itu.Jika diperhatikan secara mendalam ini adalah satu helah para pelobi yang cuba mengalihkan perhatian dunia .Jika sebelum ini Amerika sudah puas melanyak mana - mana negara yang boleh menguntungkan mereka.

Kini polis dunia itu sudah tidak mampu lagi mempertahankan imej 'kepolisan' kerana natijahnya amat buruk dimata rakyatnya sendiri.

Kesan daripada krisis ekonomi dunia kini adalah adalah sebagai penyebab Obama dilobi sebagai Presiden AS sekaligus dianggap bakal merancang strategi baru untuk memulihkan Amerika Syarikat.

Dengan kebangkitan kuasa Asia yang diterajui China dan India negara Uncle Sam perlukan wajah baru .Sebelum ini AS adalah kaki perang yang dianggap pejuang keamanan disamping memburu rangkaian penganas adalah 'alasan Syaitan' demi kepentingan politik Yahudi .

Apakah Obama akan berjaya melahirkan Amerika baru ? kini hutang AS 700 bilion menjadi beban yang entah bila akan lunas.Ditambah kejatuhan Syarikat - Syarikat gergasi pengangguran akan meningkat . Perang entah bila akan tamat .

Bayangkanlah jika pelabur - pelabur Asia dan Negara -negara Teluk menarik balik wang mereka yang tersimpan di AS yang selama ini menjana ekonomi mereka ?.

Janji Obama mahu menarik balik tentera di Iraq dan Afghanistan akan ditagih oleh rakyat AS malah dunia pun menanti keputusan itu.

Apakah retorika,yang pasti Yahudi akan beri signal pada setiap tindakan Barack Hussein Obama .

Jika dahulu tunggangan Yahudi adalah " kuda putih " kini apakah dunia akan melihat " kuda hitam " yang akan terus dipacu untuk melanyak dunia khasnya umat Islam.

Mungkinkah Obama akan diperalatkan ? setelah telaga minyak di Teluk dikuasai oleh taukeh - taukeh minyak Amerika .


Kini mungkin sasaran mereka adalah Benua Afrika bermodalkan Obama yang berleluhurkan Kenya .Sikap diplomasi dan senyuman Obama akan menyedut kekayaan Afrika secara terhormat yang selama ini terpendam didalam perut bumi negara - negara miskin itu.

Adalah diyakini bahawa ini semua adalah perancangan Zionis - Freemason dunia mereka tidak merancang untuk setahun atau dua tahun.Tetapi perancangan ini untuk abad 21 dan seterusnya.


Kelihatan keputusan pilihanraya Presiden kali ini Barack Hussein Obama menang bergaya hasil dari kempen yang besar belanjanya antara yang paling mahal.

Ini membuktikan kesungguhan para pelobi yang benar - benar membawa Obama ke White House .


Obama sudah meratah McChicken (McCain ), Apakah Obama juga akan meratah umat Islam ?


kelulut@telokbakong.com

www.telokbakong.com

KTB:
Kita patut menilai Obama dari tindakkannya selepas ini.Jangan terlalu cepat bergembira dan menjangkakan sesuatu yang indah.Pelbagai kemungkinan bakal berlaku.Tiada apa yang patut diraikan dengan kemenangan Obama.

No comments:

Linkwithin