Monday, May 5, 2008

Himpunan Rakyat Di Bota Perak Tengah!!!!


Pada perhimpunan rakyat yang akan berlangsung di Kampung Kepayang Bota Kiri pada 26hb Mei 2008 nanti.Badan Amal{NGO} akan mengedarkan borang - borang keahlian Pakatan Rakyat iaitu Pas dan Keadilan kepada mereka yang berminat.Oleh itu di seru kepada semua belia dan warga Kg.Telok Bakong menganggotai badan tersebut dengan tujuan berbakti kepada masyarakat.Ianya adalah atas dasar ikhlas dansukarela.Tiada upah dan elaun diberikan.Dapat juge nampong dose dose kita kome.Sebarang pertanyaan lanjut boleh di ajukan di kaunter penyerahan borang.

Kemungkinan besar MB Perak Dato Seri Ir . Mohamad Nizar akan turut hadir.Dengo kabo deme nak numbang 4 ekor koba.Jikalau tiada aral melintang MB akan merasmikan kilang minyak burung unta di Kg.Telok Bakong.Namun kita mampu merancang hanya tuhan menentukan.Oleh itu semua rakyat Perak Tengah dan kawasan sekitar di jemput turut sama menyertai Jamuan Rakyat ini.

2 comments:

nagabersembor said...

di harap bebenor perhimpunan ini dpt di menafaatkan oleh penduduk di sekitarnya..dgn adanya perhimpunan ini rakyat dpt mengetahui dasar2 kerajaan negeri utk membangunkan rakyat dgn lebih jelas...
bukan apa rakyat terutama penduduk luar bandar masih lg kurang mendapat info ttg apa yg berlaku skrg..maklumla media perdana pun dah disekat ( semua citer baik BN je yg citer jahat PR je).
di harap rakyat dpr menilai mana baik dan buruk dan pastikan kerjaan PR kekal pada PRU akn dtg

Amri Mat Saaid said...

salam
nagabersembo, kilang tu kilang memproses minyak burung unta bukan memproses minyak unta, tokeh dia shahrom anak haji idan tu classmate sekolah dulu.

Linkwithin