Tuesday, May 12, 2009

Perak FM



3 Bulan MB Haram merentah bukan main lagi Radio 3 Ipoh bekerjasama dengan Kerajaan haram BN.11 bulan PR merentah puah deme nak bagi suara MB Nizar ke udara.

Maka dengan ini pasti akan berlaku lagi.Saluran maklumat untuk rakyat harus di hormati.MB Nizar harus menyingkirkan anasir Umno dan nampak tindakkan tepat telah bermula dengan pengantungan 3 mangkuk ayun tersebut.Bukan bertindakkan kejam tapi kerosakkan yang dilakukan oleh mereka amat menyakitkan hati rakyat Perak.Di ceruk-ceruk kampung bersorak kegembiraan dengan keputusan mahkamah semalam maka riang rialah kedai kopi,ceruk dapur makcik-makcik mendapat perkhabaran tersebut.

Inilah gambaran sokongan rakyat Perak,maka jikalau DUN di bubarkan PR akan menambah kerusi untuk majoriti yang lebih kukuh dan mampan lagi.Sungguh meriah sambutan ulang tahun Umno yang hampir mencapai usia ajalnya.Perak FM sepatutnya mengambil sikap yang terbuka dengan mana-mana kerajaan negeri yang memerintah.

TBO mengucapkan tahniah kepada semua rakyat Perak atas kesabaran mereka selama ini.Moga aksi 18SG di Sidang Dun Perak tidak berlaku lagi selepas ini.Rekod ini hanya berlaku di zaman pemerintahan BN selama 3 bulan.

Selamat Mengundi,Mengundilah PR..hahaha

1 comment:

Anonymous said...

Kome jangan banyak sangat haa nak buat...time pilihanraya ni nanti. jangan beria ria sangat dengan parti politik, bukan deme nampak kita pun, kalo mike nak jadi pengebom brani mati pun deme akan gelok aje nengngok kita. deme akan cakap keme tak peronah nyuruh sapa sapa pun buat keroje bodoh camtu. keme ni parti yang cintakan kedamaian... tapi masa tu mike pun dah jadi mayat..yang tingga juge yang merana... sebelum kita nak makan pun kena pikior nak makan apa. nak pegi keroje pun kita pikior nak paka baju apa.. jadi pikior pikior lah kita ya... (ahli politik yg menghina islam dgn pencara tvi yg menghina nabi tunggu lah nasib kome yang bakal tiba nanti)

Linkwithin