Thursday, March 12, 2009

Kempen Pemilihan UMNO:Program Menawan Belia!!



Disebuah hotel di Ipoh seorang menteri calon yang bertanding tahap MT telalamah berkempen sakan.Ramai juga perwakilan yang datang,malulah bukan datang saje kome....
Tajuk majlis tu memolenye Makan Malam jer...dah mula barulah terserlah ke'umno'an.

Dalam bahan kempen niat si menteri ni nak menubuhkan cawangan belia di setiap daerah dan sebagai daya penariknya setiap cawangan baru belia ini akan di suntik sebanyak RM 3000.Sedap bunyinyakan,namum seperti diduga kalau dasar keparat umno memang tak leh larinya dari spesis macam ni.Maka membebellah lagi nak dapat RM 3000 pun deme nak pastikan mesti mendapat cop mohor umno dulu.Kalau tak jangan harap kome.

Nak mengadakan kursus jangka pendek untuk lepasan sekolah tapi kena masuk umno dulu le bro..macam2lah janji manis janji nyokong deme.Ate kome belia minat ker..kalau aku belia lagi rembat jer...time ngundi kita dok ngundi dalam keliling dinding sesorangkan.Pangkah ler PR bukan deme tahu pun hehehe...

Moralnya di sini..UMNO selamanya sesat bangsat.Tolong rakyat tak ikhlas minta rakyat terhutang budi dan body.Bukan duit mak bapak depa pun kome,rentikan ler baru dapat bantuan sikit untuk selambak rasa terhutang budi.Udah koje sape merentah nolong rakyat,buat apa nak ungkit2.

Selamat Mengundi Bukit Selambau ,Bukit Gantang dan Batang Ai.Marilah kita menjadi codek secodek2nya dengan mengundi PR!!!Lepas ni ape ngundi PR akan disebut DERHAKA oleh UMNO!!!!Tak sebulu dengan deme jer derhaka...porahhhcett!!!

UMNO=RASUAH=HAPRAK ingat sampai tumpo

No comments:

Linkwithin