Monday, June 30, 2008

Ketuanan Rakyat di Stadium Perak!!


Ketuanan Rakyat

Doa TG Nik Aziz untuk DSAI dan Rakyat

Dari Kiri:Tuan Hj Ahmad Awang,TG Nik Aziz dan Dato Seri Mohamad Nizar Jamaludin MB Perak.


Walau DS Anwar Ibrahim tidak dapat hadir ke Stadium Perak malam tadi atas isu keselamatan kehadiran amat membangga dengan ceramah di mulai oleh wakil DAP Pusat ,MB Perak,Saifuddin Nasution dan diakhiri TG Nik Aziz.

Hujan renyai renyai tidak menghalang hadirin berganjak mendengar penerangan pimpinan utama Pakatan Rakyat tentang isu-isu terkini.Kepuasan terpancar di wajah rakyat dan isu menarik perhatian adalah perkembangan terkini DSAI yang di sampaikan oleh Pengarah Strategi PKR Saudara Saifuddin Nasution.Pihak pimpinan Pakatan Rakyat telah bermesyuarat keutamaan masa kini adalah keselamatan Ketua Umum PKR harus di utamakan.

Kemungkinan media pro BN akan memainkan isu Anwar lari menyembunyikan diri dan koleksi laporan polis akan menyusul berserta saksi saksi palsu.Rakyat seharusnya menyedari ini adalah ulang tayang skrip lama dan jangan mudah terpedaya dengan perancangan keji UMNO ini.Ini usaha terakhir mereka menyekat Anwar dari ke Putrajaya.

Cara modus operandinya sama saja seperti sejarah 1998.Tangkap orang terdekat Anwar,paksa mengaku dan membuat laporan polis dan sepantas kilat mereka akan menyiasat.Perancangan Allah mengatasi perancangan manusia,sesungguhnya Babi Negara tidak belajar dari kesilapan lalu.

Rakyat Malaysia Allah sedang menguji kita demi kejayaan yang semakin hampir.Bersatu kita di bawah Pakatan Rakyat dalam setiap dugaan yang mendatang.Amin.

No comments:

Linkwithin