Friday, April 5, 2013

UPDATED Anwar Isytihar Calon Parlimen Bagi Kawasan Lumut Dan Padang Rengas.Beri Tempoh 24 Jam Utk Buat Keputusan Tandingi Parlimen Di Perak.


Semalam di Batu 2 Pekan Gerik telah berlangsung Ceramah Umum yang melibatkan pemimpin besar Pakatan Rakyat antaranya ialah YB Nizar Jamaludin,Mohd Nur Manuty,4 Jeneral dan Dato Seri Anwar Ibrahim.Pengerusi Majlis ialah Saudara Anuar Zakaria,Setiausaha Keadilan Perak.

Program ini telah mendapat sambutan yang hangat dari penduduk setempat.Paling mengagumkan ialah kehadiran masyarakat Tionghua yang bergitu tinggi pada malam itu.Ceramah ini juga mendapat sambutan dari golongan anak muda.Kehadiran DSAI merupakan suatu ledakan besar terhadap gelombang kebangkitan rakyat di daerah ini.Kira kira 10,000 orang telah hadir pada malam itu.

YB Nizar
Diakhir ucapan DSAI telah mengumumkan dua nama untuk mengisi tempat di Parlimen Lumut dan Padang Rengas.Laksamana (B) Muhammad Imran di Lumut dan Dr Mior (Ketua AMK Perak ) di Parlimen Padang Rengas.Pemilihan calon calon ini adalah kerana sumbangan dan gerakkerja mereka yang baik didalam perjuangan.DSAI Beri Tempoh 24 Jam Utk Buat Keputusan Tandingi Parlimen Di Perak kerana perlu berbincang lagi dengan rakan rakan di Parlimen Permatang Pauh.Beliau memohon agar pengundinya di Permatang Pauh tidak berkecil hati sekiranya membuat keputusan bertanding di Perak.
Aweks Pun Ramai..Apeks Pun Ramai..hi..hi..

 "Saya dah sembilan tahun di Perak, tujuh tahun (di Kolej Melayu Kuala Kangsar),dari Tingkat Satu hingga Tingkat Enam dan dua tahun di Kamunting (Pusat tahanan ISA).
"Takkanlah saya tak boleh bertanding di Perak," kata tambahnya lagi.


No comments:

Linkwithin