Tuesday, May 26, 2009

Ezam Terus Di Perkudakan


Ketidakhadiran Saudara Husam dalam rancangan Hujah sebentar tadi telah menjadikan medan Raja Sesumpah melepaskan geram terhadap Pakatan Rakyat terutama serangan ulangan kepada Nizar dan Anwar.

Jelas inilah ikon dari Pakatan Rakyat yang menjadi kebimbangan utama mereka kini.Hujah beliau amat memualkan dan kelihatan pembodek wahid kerajaan BN dan sikap takjub beliau kepada perubahan yang telah di lakukan dalam pembasmian rasuah politik oleh Umno terutama dalam pemilihan agung parti itu baru-baru ini.

Setelah puas berkempen di PRK yang tidak membawa faedah kepada Umno kini muncul di kaca tv bagi membuktikan ketaatan setia kepada parti yang semakin terhakis pengaruhnya.Berguru dengan Anwar tak habis dah melawan tokeh.Sasaran terbaru terhadap MB PERAK YANG SAH DIPILIH RAKYAT Yeop Nizar mengenai isu balak adalah modal terbaru Raja Sesumpah.Tuduhan tanpa bukti yang kukuh adalah kebiasaan bagi golongan 'desperate' macam Ezam Al Kataki ni.

Rata-rata isu yang di mainkan media dalam meniti PRK Penanti adalah propaganda tangan gahib dari Umno.Dah tak ada teloq nyebok pulak.Penanti PKR sah dah menang.
Manek Urai menanti Ezam berkempen agar lebih besar majoriti untuk PAS dan PR mempertahankan kerusi terbabit seterusnya memberikan lagi 'kemaluan' kepada PM Najib bahawa 1 Malaysia yang di perkenalkannya gagal menambat hati rakyat.Bagi penulis konsep 'Masyarakat Madani' lebih menyeluruh yang di perkenalkan oleh Anwar.

2 comments:

yes said...

Tak perlu dengar hujah Ezam ni, sama seperti hujah tukang jual minyak urut. Tukang jual minyak urut lagi mulia akhlaknya, dia berbuat begitu untuk mencari rezeki yang halal. Ezam buat begitu nak dapat imbohan secara senang, tak payah keluar modal, hanya bebekalkan air lior. Tambang teksi di ber, duit makan di beri, mungkin dapat duit poket juga.

Cukup lah tu Ezam, buat malu mak bapak engkau sahaja.Penat mereka mendidik engkau untuk jadi manusia yang bermarwah, tiba tiba bila dah ada pelajaran, kau jadi macam ini.

Umno juga tak pandang engkau , kalau tidak tentu kau dah dapat jawatan.

cicitHJHASSANu said...

baik layan anak tengok 'wonder pet'..ada juga input,dah tentu xde elemen rasuah

Linkwithin