Thursday, April 30, 2009

PAS Permatang Pauh nie pon boleh di kira 2×5 ja dengan UMNO

by admin

30 APRIL 2009
oleh anak Kedah

awat jadi lagu nie… PAS nie rasa dah kuat sangat dah kaa sampai dah lupa macamana depa boleh naik sampai ketahap tertinggi macamnie… dah laa Pemuda PAS PENANTI tengah dok ‘BONGKAK NAK PULAU’ pastu pada malam penamaan calon PKR sekoq pon PIMPINAN PAS TAK NAMPAK… pie mana habih hangpa nie… awat dah MERAK KEMBANG EKOQ SEMUA KAA… dah pijak tak rapat bumi dah kot sampai dok rasa hangpa nie semuanya HEBAT dah sampai KAWAN SENDIRI pon hangpa dah nak tendang kaih pie ketepi…

mai nak habaq kat hangpa kerana perangai PELAQ macam nie laa KEDAH masa PRU 1999 menang sampai tak mau2 tapi mai PRU 2004 habis lincin hangpa kena ratah… sampai tinggai terkulat-kulat sekoq PARLIMEN PENDANG yg dimenangai yg lain BUNGKUIH MAK ENON…

bukan apa puncanya sebab sembang dah tak pijak bumi la puncanya… kerja tak buat tapi syok dgn slogan PAS TAWAN KEDAH..tapi last pakat jadi tak ketahuan semua… tak caya cuba hangpa tanya sapa yg ada kat rumah ust Azizan di markaz Sg Limau pada malam keputusan 2004 tuuu… habih semua kelu tak terkata…tuhan kalih on the spot… habih punggah perancangan yg telah dilakukan… pastu sampai berbulan2 kena ‘kebah’ sehinggakan ceramah pon dah tak mampu nak buat sebab orang tak dak….

Kini bila menang dan dapat kebenaran memerintah dengan kuasa rakyat hangpa dah buat perangai balik… sembang sampai lupa kiri kanan… tengok kawan pon dah jadi lawan… awat hangpa jadi kelaku macam nie tak kira la yg kat kawasan ataupon kat pimpinan atas sana… awat susah sangat ka hangpa bagi kata sepakat dan nak hantaq pie sorang untuk dok dalam majlis tu…tak kira la sapa pon tapi biaq la yg ada nama… PRESIDEN ka TIMB. PRESIDEN ka NAIB PRESIDEN ka atau pon AHLI JAWATAN KUASA kat bawah tuuu… pakatan apa macam nie, rakyat hangpa suruh berpakat tapi PIMPINAN buat kelaku bagi lubang suruh lawan tembak…

masa ceramah bukan main hangpa cakap yg MUSUH KITA ADALAH BN/UMNO… tapi hangpa semua buat kelaku bagi peluang LAWAN tembak… jika macam nie punya kelaku hangpa nie semua macam sial jaa…. baik joint tablig lagi baguih…

rakyat bukan main nak kalahkan BN last PIMPINAN dok kalut kutip temucut kat kaki seluaq….apa punya turrrr la hangpa nie…

last PAS nie pon boleh di kira 2×5 ja dengan UMNO gila jawatan…..

-Dari Blog Kedah lanie

2 comments:

khalif13 said...

Dia nak letak calon, biaq pilah. Bukannya dia menderhaka bila pusat kata tak boleh.

Sejak bila pulak dalam Pas, ahli tak boleh bersuara?

Nasib baik pas pusat faham

Tok Perak said...

Itu le yg kite katakan demokrasi terpimpin, dipimpin atau kene pimpin. Hak rakyat le katakan kdg2 mane leh nk sepakat semua.

Masing2 ade hala tuju dan matlamat masing2....yg sama cuma nk jatuhkan BN jer...jgn silap haribulan smpi jatuhkan negara lak.

Linkwithin