Thursday, March 19, 2009

DEBAT YM:Berjayakah GOMO ngorat Sya Reformis?

Ketika mula membaca cabaran ini sudah dapat mengagak apakah kesudahannya.Oleh itu kami di TBO tidak berminat melayaninya.Lebih baik kita tumpukan perhatian PRK Bukit Gantang.Permainan BPN mudah dibaca.Taktik mengalih pandangan dengan cara murahan.

Rakan BloggersNetwork@Perak nampaknya telah codek secodek2nya serta merta menyahut cabaran dan ini mengejutkan pondan2 dari BPN.Maka jadilah suatu hiburan kita untuk seketika.Dari peringkat atasan sampai ke tahap pencacai perangai sama saja,muzakarah ker debat ker semua pondan.Kalau nak debat YM suruh GOMO ngan Sya Reformis jer.Berjayakah GOMO ngorat Sya Reformis?Itu tajuk debat yang sesuai untuk YM.

Kecut deme nengok wakil Bloggers PR.Semua terror2 tahap gaban.Dalam hati aku dah terdetik nyuruh MSK,Al Banjari dan Ciberboron pergi,kompom nguling perin deme nangkisnya.Mcm Ciberboron bukan calang2 orang,kebal dan tebal ilmu didada kome.Al Banjari usah cakap ler kena bedainye cakap banjor nganga pondan2 dari BPN.MSK ramai yang tau coolman tetapi kata-katanya menusuk dan jauh maksudnya.Hanya orang2 yang codek macam dari BloggersNetwork@Perak dan penyokong PR saja yang faham.Macam BPN tak tercapal akalmu menangkap maksud MSK kalu berdebat.

Bila nama Pak Karamu dan Kulup Sakah naik mahu koma kome yek!Senang2 anto aje Sya Reformis ngan Ummi ,kompom deme nganga jer,puak umno ni bukan leh nengok dahi licin sket..wakakakakaka..

Jangan mare ngan tajuk posting...hehehe

1 comment:

lanterajiwa said...

salam... tuan tulis... tumpang promote tee-shirt ya... =)

T-Shirt Kenangan PERISTIWA PERDANA BULAN MAC

(1) T-SHIRT ANTI PPSMI ( RM30 termasuk biaya pos )

(2) T-SHIRT JANGAN BUNUH BAHASA IBUNDA ( RM25 termasuk biaya pos )

(3) T-SHIRT SIDANG TERGEMPAR DUN PERAK ( RM25 termasuk biaya pos )

(4) T-SHIRT KERANDA 152 ( RM25 termasuk biaya pos )

http://lantera-jiwa.blogspot.com/2009/03/t-shirt-kenangan-peristiwa-perdana.html

Linkwithin