Friday, January 16, 2009

Palestin dan Hamas mangsa si kafir dan pemimpin munafik umat Islam !


oleh : kelulut@telokbakong.com

15.01.2009



ALLAHU AKBAR,! SESUNGGUHNYA MEREKA BUKAN HANYA MEMPERTAHANKAN NEGARA PALESTIN TAPI JUGA MEMPERTAHANKAN KESUCIAN MASJIDIL AQSA .

YG MERUPAKAN QIBLAT PERTAMA UMAT ISLAM. SEMOGA MEREKA WAFAT DALAM KEADAAN SYAHID, INSYA ALLAH. MARILAH KITA BERDO'A SEMOGA ALLAH MENURUNKAN "BALA BANTUAN-NYA".

Sudah hilang minat terhadap politik malaysia sejak perang Gaza meletus.Setiap hari tumpuan kepada perkembangan disana.

Pejuang Hamas dan rakyat palestin di Gaza bermandi darah mempertahankan maruah Islam . Mereka benar benar dianiayai oleh musuh dari dalam dan luar .

Anak - anak mereka dibaham oleh peluru dan bom kita hanya mampu simpati beserta doa yang lafazkan.


Kelemahan para pemerintah negara Islam membantutkan semangat umat yang begitu berkobar - kobar mahu membantu saudara seagama disana .

Tetapi apa akan daya puak sekularis yang menerajui gagal bertindak .Malah negara seperti Mesir bersekongkol membiarkan sempadan mereka tertutup rapat agar mudah Zionist Israel membunuh rakyat Palestin.

Pemimpin negara islam berbalah tempat untuk bermesyuarat bukan mahu menyelesaikan konflik ini dengan segera. Mereka pengecut !


Umat Islam kini pula berbondong - bondong memberi derma dan segala kemampuan yang ada.

Fraksi yahudi PLO dibawah pimpinan Mahmoud Abas bagai menangguk di air yang keruh apabila seteru politik mereka Hamas dilanyak . Dengan ' sabar ' menanti kehancuran parti politik islam itu .

Ketika dunia islam mahu yahudi diseret ke Mahkamah Keadilan Antarabangsa .Lidah Mahmoud abas mengatakan tidak perlu .


Tetapi kita yakin para pejuang hamas dan rakyat palestin dipilih oleh ALLAH untuk menerima beban perjuangan ini kerana kemampuan mereka .

Perjuangan mereka menang atau pun syahid !


Allahuakbar !


www.telokbakong.com

No comments:

Linkwithin