Wednesday, July 16, 2008

Anwar Mungkin Bebas Malam Ni?Secara langsung dari IPK KL!!

foto by nagabersembor



10.45 PM Datuk Seri Anwar tidak memberi kerjasama kerana ujian DNA tidak mengikut prosedur.Anwar diumumkan di tahan malam ini oleh K Kobala.

10.35 PM Anwar sedang menuju ke IPK Kl dari HKL menerusi pintu belakang.Sebentar lagi akan di ketahui Anwar di reman atau di bebaskan.

10.20 PM Puteri Reformasi Nora kemungkinan akan di bebaskan jika penyokong memberi kerjasama yang baik kepada pihak polis menurut taklimat ringkas pemimpin PKR sebentar tadi.Kemungkinan pihak polis dan FRU menumpukan suasana di HKL sementara menunggu keputusan DNA Datuk Seri Anwar Ibrahim.

10.15 PM Kelihatan Polis beredar dari jalan utama menuju ke dalam IPK KL.Situasi aman damai.

10.03 PM Trak FRU mula bergerak meninggalkan perkarangan IPK KL sambil kelihatan anggota FRU melambai kepada para penyokong DSAI.Mungkin FRU pun menyokong DSAI.

9.54 PM Hampir 1000 orang berkumpul di IPK KL.Anwar masih di HKL menanti keputusan DNA.Jikalau tiada bukti maka DSAI kemungkinan besar akan di bebaskan mlm ini juga.

Dari pembesar suara IPK KL kemungkinan DSAI akan di bebaskan malam ini.Sementara itu puteri reformasi nora telah di tahan polis dan di bawa kedalam IPK KL.Penyokong mula marah dan Tian Chua memberi arahan akan penyokong dan orang ramai memberi kerjasama kepada polis.Orang ramai berkumpul di Jalan Hang Tuah sambil menyalakan lilin.

1 comment:

Love Perak said...

bagus2
update lagi...
terima kasih sebab rajin buat menda ni...
hargai sangat....

Linkwithin