Friday, February 13, 2009

Bloggernetwork@Perak

Ketika ini berada di Pusat Media di kediaman rasmi MB Perak yang sah menjenguk rakan-rakan bloggers@perak.Kelihatan Ciberboron,Perisik Rakyat,Dugong Darat,Al Banjari,MSK dan beberapa orang lagi tekun membuat kerja masing-masing.Noleh kiri ijak noleh kanan ijak hehehe.

Komtimen deme amat mengkagumkan,bagi yang bujang boleh ler buat menantu.Bukan senang nak jumpa anak muda yang sanggup berkorban masa,tenaga dan wang ringgit di zaman jahiliah ni.Situasi disini amat menenangkan.Semoga perkembangan positif ini berterusan dalam menyampaikan maklumat yang telus kepada rakyat.

Dalam perkembangan siri penjelasan isu semasa,MB Perak Ir. Mohamad Nizar di Kg.Baru Jelapang telah menyatakan beliau tidak sanggup menderhaka kepada amanah rakyat dengan meletakkan jawatan Menteri Besar.Ini jelas bukan sifat beliau untuk gila kuasa,semangat ingin mempertahankan kedaulatan perlembagaan dan suara majoriti rakyat Perak.Kehadiran ribuan rakyat jelata dalam setiap siri ceramah Pakatan Rakyat membuktikan propaganda Umno dan BN semakin tidak diterima umum.

No comments:

Linkwithin