Wednesday, August 27, 2008

Dah Ku Katakan Pakatan Rakyat Menang




Walaupun baru sampai dari Permatang Pauh semangat masih membara mengenangkan saat manis menyambut kemenangan rakayat tadi.Penulis terpaksa menaiki montosikal untuk mengelakkan kesesakan oleh penunggang profesional oleh En. Wahab dan Msinc menaiki motosikal En.Mahathir(bukan chedet).Terima kasih bersusah payah membantu kami.

Setiba disana kami terkejut kerana tiada penyokong BN kelihatan.Maka kami menelefon saudara Boldlend agar membawa keretanya dan syukur walaupun terpaksa parking agak jauh namun dapat juga menjejak kaki ke malam bersejarah buat rakyat Malaysia.Setelah FRU melihat semakin padat penyokong Pakatan Rakyat maka diatas budi bicara mereka membenarkan pemyokong PR memasuki ruang penghalang diantara penyokong PR dan BN kerana penyokong BN tiada seorang pun.Mungkin pengundi hantu jer..pasal tak nampak hehehe.

Telok Bakong Online mengucapkan jutaan tahniah kepada semua bloggers dan penyokong Pakatan Rakyat kerana tanpa mengira masa dan wang yang dikorbankan kita berjaya jua akhirnya.Kecewa kerana penyokong BN tiada untuk di boo.Penyokong BN sibuk memecahkan tingkap di Bangunan Umno menuntut bayaran upah kempen tidak dibayar.Padan muka hangpa tak codek-codek.Bayaran poster pun tak bayar,kali ni meraunglah tukang cetak poster BN lagi.

Buat rakyat Permatang Pauh anda memang codek.Rakyat Permatang Pauh memang mesra dan sebagai balasan orang tempat anda adalah Perdana Menteri ke 6,apa kome nak lagi.Mana suara sumbang yang yakin sangat UMNO menang di Permatang Pauh,keyakinan yang berasaskan liputan TV3 Suku dan Utusan Meloya.Nah..terbukti orang UMNO di tipu hidup-hidup untuk kali ke 2 setelah PRU 12.Majoriti besar,sebesar pembohongan media UMNO.Fikirkanlah takkan mahu di tenggingkan untuk kali ke 3.Mari bersama Pakatan Rakyat!! MP BN apa tunggu lagi...tak reti-reti lagi ker...rakyat dah bagi signal besar.Mari kita ke Putrajaya segera!!!!!!!!

KEMENANGAN RAKYAT...KECEWA TERAMAT UNTUK UMNO KEPARAT
KERJA DAH BUAT...UPAH TAK DAPAT ITULAH KULI HAPRAK..JADILAH DAPAT PENAT..
BANGANG DULU KINI DAN SELAMANYA BERTINGKAT-TINGKAT

PENYOKONG PAKATAN RAKYAT...IKHLAS BERJUANG MEMBAWA BERKAT
DUIT TAK DAPAT...TAPI DAPAT PM TERHEBAT..PENAT NIKMAT..HEHEHE


BARU PUEH HATI AYE NENGOK UMNO KALAH,KALAH TERUK PULAK TU,LAMPANYE TU...SUNGGUH BESOR KEMALUAN ORANG UMNO HARI INI!!!INILAH UPAH KEME PENYOKONG PAKATAN RAKYAT TIADA TERNILAI DGN WANG RINGGIT.

No comments:

Linkwithin