Tuesday, April 8, 2008

Ketua Kampung UmNo Perak masih diperlukan?


Seramai 817 bekas ketua kampung UmNo di Perak di serapkan di bawah kelolaan Menteri Kemajuan dan Luar Bandar.Apakah rasionalnya perlantikan ini ketika Pakatan Rakyat sedia maklum akan mengumumkan ketua kampung serta JKKK yang baru.


Ini menunjukkan UmNO masih tak dapat menerima kenyataan akan kekalahan dalam PRU 12 yang lalu.Kita sebagai manusia yang bermaruah seharusnya menerima ketua kampung dari Pakatan Rakyat dan memberi peluang kepada mereka memperbetulkan segala kelemahan -kelemahan yang lalu demi manfaat semua.Nak minta sain borang pun 10 kali tak tentu jumpanya kalau Tok Sidang lama...ade kome dengo cerita ini?


Polisi kerajaan Pakatan Rakyat di Perak yang telus dan terbuka akan di salurkan melalui ketua kampung kelak.Marilah kita meneruskan arus perubahan ini.

2 comments:

Modern Talking said...

ni sume nak ngabiskan duit rakyat untuk bayor elaun deme ler.. jawatan yg x wujud sebelum ni diwujudkan pulak ... auumakk hantu punya BN

yai72 said...

Nak buat ape sampai 2 org ketua kg.satu udah le.pilih yg betul2 bekelayakan cukup.Amanah Jujur dan Beriman tu yang penting.

Linkwithin