Wednesday, June 9, 2010

Tragedi:Kedai Kulop Ayor Terbakor!!!

Kedai Kulop Ayor terbakor tadi...depan Hospital Changkat Melintang Tiada kemalangan jiwa,maklumat lanjut kan menyusul...

Upadate:

Terbakar Jam 3.00 ptg 9.6.2010.Tiada kemalangan jiwa...Param terbakor badan cket dan di rawat di Speta Changkat Melintang.Punca Kebakaran gas bocor ,pin gasnye tercabut...disambor api dapur satu lagi....


Sesape yang berkesempatan boleh menziarahi Param (Tokeh Kedai ni ler) di Speta Changkat Melintang...

4 comments:

Modern Talking said...

aumak... takziah buat kulup ayor... x dpt dah nak merase mee kuah deme

paktim said...

sabo pak kulop...teman doakan semoga ALLAH memperluaskan serta menggandakan rezeki mike selepas ini.....aaamiiinnnn!!!!

Hashim said...

Tak le teman tahu, nasib teman bukak TBO.....tempat pau kulup ayor dah tak ade.

harman shah said...

takziah di atas seluruh keluarpa pak kulup..E,mat,abu, li, gi, umi, ijah..(semua anak pak kulup kawan aku masa kecik)..dan semua .. semoga tabah menghadapi semua ini...untuk param..semoga cepat sembuh..kedai tu masa aku sekolah kat telok bakong.1975 to 1980..selalu tapau bihun goreng bawa gi sekolah..tak boleh lupa kueh panjang..arwah mak, tok dan nenek aku selalu bfast tu ngan kue panjang tu..orang panggil kueh cakoi..apatah lagi cicah ngan kaya dia..memang sedap..petang pekena pulak kueh pau dia..semua jadi kenangan pada aku..

Linkwithin